Gyakran ismételt kérdések

főÖsszegyűjtöttünk számotokra egy kérdéssort válaszainkkal. Amennyiben további kérdésetek lenne, akkor hívjatok, vagy írjatok nekünk és örömmel segítünk.

Foglalás

  1. Hol tudok foglalni?

A Foglalás menüpontban a honlapunkon.

  1. Hogyan zajlik a foglalás?

A foglalás keretein belül neved és elérhetőséged mellett megadod a kívánt érkezési és utazási dátumot és a vendégek számát, amelyet elküldesz nekünk. A sikeres foglalásról megerősítést küldünk emailben, és felvesszük Veled a kapcsolatot.

  1. Mennyi időre mehetünk az üDűlő Vendégházba?

Természetesen rövidebb és hosszabb időre is kivehető az üDűlő, azonban minimum 2 éjszaka foglalása szükséges.

  1. Kapok visszaigazolást vagy hívtok, ha megérkezett az összeg?

A sikeres foglalásról, valamint az összeg beérkezése után is minden esetben kiküldünk egy megerősítő emailt és felvesszük Veled a kapcsolatot.

Fizetés

  1. Miért csak banki utalással lehetséges fizetni?

Ez a fizetési mód biztonságos és gyors. A foglalásod így a lehető leghamarabb kerül rendezésre és a helyszínre érve már ez is megkönnyíti, hogy mihamarabb elfoglalható legyen kényelmes szállásod.

  1. Van lehetőség a helyszíni fizetésre?

A helyszínen már csak a kulcs átvételére van lehetőség, fizetésre nincs. Fizetni a foglaláskor tudsz a teljes összeg átutalásával.

  1. SZÉP kártyával tudok fizetni?

Igen! OTP, K&H és MKB SZÉP kártyával a fenti fizetési feltételek mellett szintén tudsz előre utalni. 

4. Az ár tartalmazza az idegenforgalmi adót?

Nálunk, Csór-Iszka Szőlőhegyen nincs idegenforgalmi adó, így azt nem kell fizetned.

5. Miért csak 1 nap van az utalásra?

Így tudjuk a lehető leghamarabb biztosítani számodra, hogy a kért időszakban a szállás biztosan a Tiéd legyen.

Szállás

  1. Mikor és hogyan tudom átvenni az üDűlő Vendégház kulcsait?

Az üDűlő kulcsait Annától veheted át érkezés napján 15:00-18:00 óra között, előre egyeztetett időpontban. A kulcs átadását követően a ház és az egész birtok csak a Tiétek.

Az érkezésed várható idejét kérjük előre jelezd, mert mi csak akkor tartózkodunk a helyszínen, amikor Téged köszöntünk, valamint a pihenésed végén elbúcsúzunk Tőled. Korai check-in és késői check-out a foglaltság függvényében, felár ellenében lehetséges, a foglaláskor kérlek jelezd igényedet.

  1. Meddig kell elhagynom a házat?

A kijelentkezés napján legkésőbb 11:00 óráig.

  1. Hol tudok informálódni a környékbeli látványosságokról?

Mielőtt hozzánk érkezel emailben tájékoztatunk számos programlehetőségről.

  1. Hol találhatóak a környéken vendéglátóhelyek, és a mindennapokhoz szükséges üzletek, szolgáltatások?

Mielőtt hozzánk érkezel emailben tájékoztatunk a közeli éttermek, boltok, gyógyszertárak listájáról.

  1. Kell-e takarítanom magam után? Az ott tartózkodásom során kérhetek plusz takarítást?

Az üDűlőt tisztán, rendezetten kapod meg. A tartózkodásod során Te felelsz a rendért és tisztaságért. Ha valami nagyon koszos lesz vagy tönkremegy mindenképpen szólj nekünk. Tartózkodás során felár ellenében tudunk takarítást biztosítani.

  1. Van fűtés és hűtés az üDűlő Vendégházban?

Igen, a házban Nobo fűtőpanelek, elektromos kandalló, illetve klíma gondoskodik a fűtésről és hűtésről. Az elektromos kandalló mellet található fahasábok a dekoráció részét képzik, fűtési funkciót nem látnak el.

  1. Miért felnőttbarát az üDűlő Vendégház?

Itt minden a teljes kikapcsolódásról, meghittségről, az egymásra és magatokra figyelésről szól. Élvezzétek mindazt, amiért az üDűlőt megálmodtuk. Az üDűlőben csak nagykorúak tartózkodhatnak.

  1. Lehet-e háziállatot hozni az üDűlő Vendégházba?

Az üDűlőbe háziállat nem hozható. Nehéz szívvel hoztuk meg ezt a döntést, de tiszteletben tartjuk az allergiával rendelkező jövőbeli vendégeink érdekeit.  Kérünk, hogy ezt Te is tartsd tiszteletben és házikedvencedet bízd tartózkodásod során gondoskodó kezekre.

  1. Van-e ingyenes WIFI?

Igen, van ingyenes és korlátlan wifi az üDűlőben.

  1. Van-e valamilyen szabályzat, amit be kell tartanom, ha az üDűlő Vendégházba megyek?

Kérjük, olvasd el az ÁSZF és Házirend menüpontokat.

Mit vigyek magammal?     

  1. Van törölköző és ágynemű, vagy vinnem kell magammal?

Az üDűlő kiválóan felszerelt. Törölközőt, ágyneműt, paplant, 2 féle méretű párnát, plédeket biztosítunk.

  1. Van konyhai felszerelés, vagy vinnem kell magammal?

A konyhában mindent megtalálsz, amire szükséged lehet. A konyhánk felszereltsége: hűtő, mikrohullámú sütő, kávéfőző (kapszulás és kotyogós), vízforraló, pirító, elektromos főzőlap, edények, tányérok, poharak, evőeszközök, tálak és kiegészítők. A mosogatáshoz szintén adott minden kellék.

Ezenkívül szeretnénk, hogy a lehető legkomfortosabban érezd magad, így találsz őrölt és kapszulás kávét, többféle teát, cukrot, édesítőt, mézet, kávétejszínt és olajat is.

  1. Mennyire felszerelt a fürdőszoba?

A fürdőszobában találsz hajszárítót, tiszta törölközőket, kézmosót, tusfürdőt, sampont és természetesen WC papírt is. A saját piperecikkeidet érdemes magaddal hozni.

  1. Van-e reggeli?

Nincs. A ház önellátó, teljesen felszerelt konyha vár Téged.

  1. Van-e kinti sütögetési lehetőség?

Egy grillezőt és hozzá szükséges eszközöket helyeztünk el a ház előtt, melynek használata térítés mentes.

Parkolás

  1. Hol tudok parkolni?

Az üDűlőben a ház mellett (a kerítésen belül) kialakítottunk egy kényelmes méretű saját parkolót.